Rabu, 11 Mei 2011

TOUCH N GO






07.05.2011
Hampeh betoi ler...
kekonon nak cuba top up kat mesin ATM ler hampeh tul boleh reject plak dia huhuhuhu
kesudahanya membawa masalah negara betul la... aku masuk lorong touch N go kena reject "kad tiada" papan tanda itu menyala hampeh betul buat malu aku jer sebab aku paling menyampah kat pemandu-pemandu yang masuk lorong Smart Tag tapi kena reverse balik...

boleh dia hilangkan baki semasa aku RM 24.30 tengok memang ler kecik nilainya tapi tapi... bagi orang yang macam aku koje kerani jawab tepon BESAR sungguh nilainya... separuh bulan o o o  untuk pergi balik masuk lorong Smart Tag itu....

11.05.2011
Hari ini aku pon follow up ler dengan Customer Service... MEMANG LA lambat juga dia nak update... yerla dari tempat report nak hantar ker HQ tambah aku kena isi borang apatah lagi... ingat terus masuk dah online repot itu rupanya ermmmmmm...Bior pun zaman teknologi canggih, tapi tak la canggih mana masih ler slow... aku telepon hari ini baru dia updatekan.... ewrmmmm

1 ulasan: