Khamis, 27 Ogos 2015

Gambar hilang

sabor jer la.

kak so sedap godek-godek tepon sekali kak so gayal tangan pergi padam semua gambor dalam blog...
terus la ajal cerita2 lama yang ada gambor hahahhaha
dah la kak so dah siapkan cerita sampai tahun depan, nangis la nak cari gambor tu..


fuhh tak nak pening kepala...
lantak ko la yer
huhuhuhu


nah
belanja gambo anak

nak tido, mesti la mood kelaut hihihi


Khamis, 20 Ogos 2015

ABC Sedap

ABC sedap bagi kak So dan Encik adalah terletak di Seksyen 2, Shah Alam.
ehhhh Mak Kak so pun suka la singgah sini.
Musim panas panas ni terasa sedap benor ABC nyer.
agaknya Kak So fanatik kat aiskrim la hihihihi..
Agaknya berapa RM dah sekarang ni yer,
Masa ngandung dulu adalah singgah, pastu tak singgah dah.
Adakah harga naik atau mungkin kuantiti dikurangkan?
Jom la terjah hahaha

Cendol Femes di seksyen 2, Shah Alam tu, ala korang tahu kan apa nama gerainya hihihihi,
tak kena pula di tekak kami berdua...

Kalau pergi hujung minggu, jawabnya penuh la meja tak cukup tempat...
tapi tu jer masa yang ada bersama keluarga..
terjah tetap la terjah..


Selasa, 18 Ogos 2015

Rubber soother

nak tulis bahasa melayu karang susah pula
dah jadi perkara hihihi
tetiba fames plak blog

ok
Kak So bukan orang Moden
selagi boleh pakai dan tak efek apa apa
pakai la

sebenarnya adik beradik Kak So semua pakai
tak der pun orang kata jonggang la apa la
sebab dah terbukti dalam keluarga Kak So
hihihi

Jenama turun temurun
dan hanya getah sahaja
silikon tak sedap
 hihihi






Ahad, 16 Ogos 2015

Khamis, 6 Ogos 2015

suri rumah

Kak So memang suka jadi suri rumah
memang niat Kak so pun selama hari ini
tapi
pekerjaan ini rupanya sangat mencabar
siapa yang tak pernah menjadi suri rumah mengurus anak
pasti tidak dapat bayangkan
betapa mencabarnya
pekerjaan ini

yang selalu mereka nampak
suri rumah banyak tidur


Rabu, 5 Ogos 2015

biskut raya sarang semut

berzaman punya cerita
baru jumpa gambor
hahahahha

biskut raya feberet keluarga Kak So
dulu dulu mak siap kan doh pepagi sahur tu,
pastu dah siap doh, kami adik beradik tukang carasnya
bayangkan ada sepuluh doh mak buat,
resepi mak dulu kena masuk dalam peti sejuk
nak caras plak guna garpu
ada ka patut
berzaman nak siapkan

walhal bila dah zaman teknologi ni,
baru tahu rupanya senang yang amat nak buatnya
sabor jer la




Selasa, 4 Ogos 2015

tepon hitam

tepon yang disedekah oleh adik ipar hihihi

mari la tengok kualiti gambarnyer
hahahahha




high contras katanya 



Ahad, 2 Ogos 2015

tepon saya



sayang kat tepon sony ni...
hadiah dari encik
4 tahun perkahwinan
sekarang tepon sony dah tak leh dengar suara
sayangnyer


tepon hitam tu
tepon tiada jenama
ehhh ada
jenama biasa
CSL
tu pun sedekah jer
sebab ada orang tu beli yang lagi best nyer
nasib ada kan
hahahahha

apa pun rasa nak cari balik tepon sony ni
bestttt

Sabtu, 1 Ogos 2015

buah berduri

sakit tak hati tengok nyer
buat orang terliur dan teringin
adoi...

tengok la warna dia
menarik giler
nampak macam gebu isinyer auhai la