Isnin, 6 Mac 2017

Antenna Rumah

Begini rupa adik Kak So pasang Antenna kat rumah Mak Kak So, tapi bila Encik buat plak, tak dapat siaran TV huhuhuhu

kena panggil kedai buatkan juga la gamaknya tu hihihihi















Jumaat, 3 Mac 2017

penambahan table top

19.04.2016- 22.04.2016
kos rm3K
table top, simen parkir kereta depan dan simen di belakang rumah





























Isnin, 27 Februari 2017

tetikus wireless 30.07.2016

jauh import tu hahahah tanah besar China hohoho
beli pada 30.07.2016
sampai ke rumah pada 11.08.2016
bertabah la hahahhaa

tetikus ini nak guna kat TV senang sikit kan




Jumaat, 24 Februari 2017

Gambar lama: Kek Marble 2014-06-08

sebenarnya Kak So tersalah masuk, sepatutnya Kak So masukkan perasa Vanila masa tengah pukul telur tu, tapi entah apa difikiran masa tu, tertuang pewarna hijau... Ahhh lantak la, janji boleh makan kan kikiki


Rabu, 22 Februari 2017

Gambar lama: jualan kilang 2014-07-18

pada tahun itu, banyak kilang membuat jualan gudang mungkin nak kejar GST kot, lupa dah Kak So
yang kak so suka berus gigi dia RM1 sebatang, kak so suka pakai sebab sedap kena gigi kak so... sampai sekarang ada stok dia lagi, tapi gambornya tak ada kikiki



Isnin, 20 Februari 2017

Gambar lama: durian 2014-07-13

gambor yang kak so sibok cari akhirnya jumpa juga
cantik benor kejadiannya
huhuhuhu


Sabtu, 18 Februari 2017

Gambar lama: roti lasagna 15.07.2014

tengah rajin hari tu membuatnya kikiki masa belum beranak



Khamis, 16 Februari 2017

Gambar lama: keawtiaw goreng 15.07.2014

Dalam keluarga Kak So kalau masak begini
selagi tak hitam maksudnya tak sedap hohoho korang plak camner
hihihih


Isnin, 13 Februari 2017

TV lama Encik

Lama di abertahan dengan kami... dari sebelum kawen ngan Kak So hinggala dapat anak baru dia nak arwah hahahhaa
Tv jenama Aiwa saiz 22inci


Jumaat, 10 Februari 2017

Bidai kayu

rumah adik Kak so ada pasang Bidai kayu ni... best la plak kan ada tempat nak berteduh dek panah matahari