Isnin, 27 Februari 2017

tetikus wireless 30.07.2016

jauh import tu hahahah tanah besar China hohoho
beli pada 30.07.2016
sampai ke rumah pada 11.08.2016
bertabah la hahahhaa

tetikus ini nak guna kat TV senang sikit kan




Jumaat, 24 Februari 2017

Gambar lama: Kek Marble 2014-06-08

sebenarnya Kak So tersalah masuk, sepatutnya Kak So masukkan perasa Vanila masa tengah pukul telur tu, tapi entah apa difikiran masa tu, tertuang pewarna hijau... Ahhh lantak la, janji boleh makan kan kikiki


Rabu, 22 Februari 2017

Gambar lama: jualan kilang 2014-07-18

pada tahun itu, banyak kilang membuat jualan gudang mungkin nak kejar GST kot, lupa dah Kak So
yang kak so suka berus gigi dia RM1 sebatang, kak so suka pakai sebab sedap kena gigi kak so... sampai sekarang ada stok dia lagi, tapi gambornya tak ada kikiki



Isnin, 20 Februari 2017

Gambar lama: durian 2014-07-13

gambor yang kak so sibok cari akhirnya jumpa juga
cantik benor kejadiannya
huhuhuhu


Sabtu, 18 Februari 2017

Gambar lama: roti lasagna 15.07.2014

tengah rajin hari tu membuatnya kikiki masa belum beranak



Khamis, 16 Februari 2017

Gambar lama: keawtiaw goreng 15.07.2014

Dalam keluarga Kak So kalau masak begini
selagi tak hitam maksudnya tak sedap hohoho korang plak camner
hihihih


Isnin, 13 Februari 2017

TV lama Encik

Lama di abertahan dengan kami... dari sebelum kawen ngan Kak So hinggala dapat anak baru dia nak arwah hahahhaa
Tv jenama Aiwa saiz 22inci


Jumaat, 10 Februari 2017

Bidai kayu

rumah adik Kak so ada pasang Bidai kayu ni... best la plak kan ada tempat nak berteduh dek panah matahari




Rabu, 8 Februari 2017

Penyangkut baju RM2

hahahaha kalau dah hantu kedai RM2 ni memang segala mala barang nak beli
ok ni salah satu barang kak so suka beli penyangkut baju bersaiz besar...
bestnya sidai tuala, kain batik, telekung guna penyangkut saiz besar


Ahad, 5 Februari 2017

Gambar lama: selipar anak 26.04.2016

Kak So tukarkan anak kak so pakai dari kasut kepada selipar begini. Harga RM8.90.
Murah la kot yer... sebab barang anak anak selalunya dah nak sama harga mak pak kadang kadang mahai kemain kan.. redha ajer la



Sabtu, 4 Februari 2017

gambar sahaja

Laptop yang kak so pakai sekarang kikiki
nak arwah gak, nasib la dia bertahan ikut poket Encik hihihi



Jumaat, 3 Februari 2017

Gambar Lama: 22.08.2016

Pak Lang dia belah Encik, ada rezeki lebih, teringin beli kan anak buah dia basikal.
anak buah yang kecik ni ada dua, yang besar sorang dah.
Jauh Pak lang nya beli ke seri kembangan, walhal dia dok kat raub tu hihihih
disebabkan beli 2 basikal sekaligus dapat la harga sebuah basikal RM70 huhuhuhu murahkan...

biru tu asyraf yang punya kikiki



kipas kereta

kipas kereta

kereta biru iswara mak kak so, ekon dia tak sejuk kalau tengahari, ini adalah solusi sementara hahaha
beli kipas ni pasang menghala kebelakang.. power supply dari pencucuh rokok kat depan tu ajer guna usb port.

Ingat nak beli besar sikit dari ini, takut kipas tu tak leh nak pusing plak hahahhaa



letak bawah kaki memula tu, sekarang sangkut jer kat kerusi depan

Khamis, 2 Februari 2017

Pembuka Tin

Kak So mencari pembuka tin seperti gambar dibawah... tak tahu la mana nak cari sebab yang ini ayah Kak So beli kat sarawak masa tahun awal 80an huhuhuh

Kak So dapat satu, sekali housemate masa kak so belajar patahkan dan tak ngaku bersalah huhuhu apa nak buat redha ajer la... tapi sayang kan... sebab susah nak jumpa



Rabu, 1 Februari 2017

kelambu moden

Beli kat sakan
katanya saiz king, tapi tak besar pon, sebab kalau apaknya nak masuk memang tak muat hahahaha
ke kak so tak reti pakai huhuhu
kelambu ini fesyen macam payung kena tarik tarik kekadang sakit tangan nak pasang huhuhu