Isnin, 30 Januari 2017

Kedai Tepon

Tempat terkenal nak beli telefon bimbit
hahahaha
sebenarnya kak so nak masukkan gambar sahaja

sebab semua orang tahu kat mana ni
beli secara atas talian pun mereka sediakan
jadi jangan pening-pening





Jumaat, 27 Januari 2017

betui juga apa yang dikatanya

Kak So screenshoot sahaja kata kata ni...


Gelas kesayangan Kak So

Gelas ni rendah dan gumuk... sedap pegang dan kalau buat air panas sangat la sedap rasanya..
tapi akhirnya ajalnya sampai jua pada 14.03.2016 ditangan anak bertuah huhuhu bertabah sajer la





minyak cap kapak versi indonesia punya

Adik Kak So ada berkawan dengan pekerja dari indonesia, dari dia la Adik Kak So membeli secara satu kotak sahaja hahaha seronok membeli minyak cap kapak ini kikiki... sedap jer baunya, kalau adik Kak So membelinya memang beli satu kotak. pastu hantar balik rumah mak Kak So, kitaorang adik beradik kalau nak bayor la kat adik kak so tu... parah la kalau dia saja nak membayarnya kan hihihi ini pun syukur beli adik beradik tak ada faedah


taman permainan kanak kanak di Giant

Taman permainan di giant ni seronok sebab mainan nya secara percuma hahaha. Main la berapa lama yang anak nak main... mak dengan gembiranya bagi anak main hahahaha
kekadang bosan duduk rumah, bawa anak pergi sini untuk bagi dia penat hihihih satu penat perjalanan dalam kereta, kedua penat berjalan dan ketiga penat bermain. Kak So suka bawa masa hari bekerja dan hari persekolahan sebab tak ramai sangat pengunjung.


mesin jahit mini

yang ini memang tak menahan
sanggup kak so beli mesin jahit mini sebab nak jahit yang mudah sahaja. sekarang dah terperuk jer kat bucu bilik sebab semangat nak jahit dah kelam kikiki sempat la jahit tudung kejap hahaha


Kak So ada beli jenama Global, tak ingat berapa harga nya dalam ratus juga la tapi tak tau la pasai apa rosak. Sakit jer hati nengoknya sudahnya humban bawah katil jer. Kak So beli kat Giant masa tu, kekonon nak menjahit la, tapi pakai sekali dua tak boleh gerak.. sampaila tetiba jahanam tempat isi benang kat bawah tu... nangis tak berlagu je la





telegram




hurmmmm pasang telegram kat komputer semata mata nak donload cerita kikiki
kome plak camner

menjak2 jadi mak... haruslah menyusup masuk group cikgu2 sebab menangis nengok silibus anak anak zaman ini... rasa bertuah sangat cikgu cikgu sudi berkongsi bahan sekolah... sekurang-kurangnya mak dia ni tahu la juga perkembangan semasa pendidikan di sini...

masa mak dulu mana ada belajar diftong ni huwaaaaaa

Rabu, 18 Januari 2017

biskut semprit

hurmmm entah kuasa lagi ke tak nak buat kuih semprit ni kikii



Selasa, 17 Januari 2017

tadika Kak So

Nasib ada kawan yang masih simpan..
terima kasih...
Gambar lama yang tiada dalam simpanan





Isnin, 16 Januari 2017

nasi ayam

Entah kenapa Kak So rasa sangat susah nak buat nasi ayam
walhal sebenarnya paling mudah jer buat nasib ayam
hahahha

ko masak jer kuah sup ayam, pastu ko campak jer kuah ayam tu dalam beras yang ditumis bebawang dan 3 sekawan, itu jer sebenarnya hohoho

kalau dapat buat nasi ayam ni rasa macam kejayaan besor benor la tu kikiki
Nampak benor kak so malas masak huhuhu

gambar masa buka puasa tahun 2015 kikiki

Jumaat, 13 Januari 2017

Tisu Basah

Kak So gunani ajer
menjak menjak anak dah besar
kebanyakan lap lantai ler 😫






Isnin, 9 Januari 2017

Khamis, 5 Januari 2017

flat panel tilt mounted 10.04.2016

Bukan gajet da...
barang pasang kat belakang TV hahaha
bukan da... gantungkan TV ke dinding la
hahahhaa