Sabtu, 31 Oktober 2015

Jumaat, 30 Oktober 2015

Rabu, 28 Oktober 2015

Ini Jajan Mak la



ini jajan mak tau tak anak adoila anak oiiii

Rabu, 21 Oktober 2015

lampu tido RM2

Nasib la harga mampu milik
kalau tak
ada la tanduk kat atas kepala Kak So ni keluar







Rabu, 14 Oktober 2015

Bekalan Tempoyak

Tengokla bekalan tempoyak
sabor jer la
tau la Encik suka makan tempoyak
hihihi

tapi selamat habis dah kami kerjakan
setahun juga la nak menghabiskan nyer



napa ehhh gambor tak leh rotate, sabor jer la

Isnin, 12 Oktober 2015

Selasa, 6 Oktober 2015

Pengisar makanan kepunyaan Mak Kak So

Agak agak dah berapa umur pengisar ni
hihihi


barang lama kan tahan lasak.
sayangnyer bekas pengisar tu sudah tiada,
tak ingat sama ada pecah atau apa,
bekas dia tu kaca tau,
berat...

Jenama apa yer,
lupa pula
National kot






Ahad, 4 Oktober 2015

Penyangkut Baju

Kak so sayang mereka
terima ksih berkhidmat
ajal mu sudah sampai
berkhidmat dengan Kak So dari tahun 2000
sidai baju dan seluar kecik
dan disambung pula pakaian anak
terima kasih penyangkut baju