Selasa, 30 Jun 2015

Tengok TV kat Handset

Best juga tengok tv kat handset
p tengok kat umah jer la



Jumaat, 26 Jun 2015

Hari Jumaat

Doa paling mustajab
adalah pada hari jumaat
hari segala penghulu


Selasa, 23 Jun 2015

Bekas air mati

Mesti ramai yang ada ini kan
Best....
Nak raya masuk jer air dalam tu,
nanti pandai la tetamu tambah air
cer tengok berapa harga Kak So dapat beli


Ahad, 21 Jun 2015

yang asli dan yang tipu tipu

nak kata apa kan
opahnya banyak cucu
semuanya hero-hero
sekali ranap la barang opah


Jumaat, 19 Jun 2015

Penangan GST

Nak kata apa kan
kita orang tak ada kuasa
tabah dan redha la hadapi semua ini
errrr
kutukan dan kata kata tak sedap mesti ada la
hihihi




Rabu, 17 Jun 2015

Nasib la anak membesar

Kalau tak rugi jer membeli
dah terbesar plak... kena la beli yang baru kan
rezeki ko la anak,
beli baru lagi dalam masa sebulan
pastu pakai balik yer
hihihi


Sabtu, 13 Jun 2015

bapak yang teringin sebenarnya

Sian abah...
hahahaha
walhal dia dah beli kete beso dia



Khamis, 11 Jun 2015

saiz kasut anak

Hurmmm
Mak kamu bukan kawen ngan orang kaya,
ikut bajet la yer aanak
ni pon mahai tau anak
demi anak,
abah ko gagah kan juga bayornyer tau


Selasa, 9 Jun 2015

Kuih Belotok lagi

adoiii
Kak So nak simpan dalam blog
Tak mau hilang
terima kasih tuan resepi
Kak So share yer





makanan paling sedap bagi anak

Sabor jer la yer